قیمت انواع خودرو امروز ۲ آبان + جدول

امروز چهارشنبه‌ ۲ آبان ،۱۴۰۳ قیمت انواع خودرو نوسان کمی را تجربه کرد.

به گزارش صدای بورس، تغییر ایجادشده در بازار بعضی از شرکت‌های مونتاژی به حداقل خود رسیده است. در حالی که شرکت‌های داخلی با نوسان بیشتری روبه‌رو شدند.

فراز و فرود در بازار خودرو نسبت ‌به روزهای گذشته کمتر مشاهده می‌شود؛ طوری که دو بازار داخلی و مونتاژی متفاوت از روزهای گذشته بوده و شدت و میزان تغییر قیمتی در بازار اکنون چندان زیاد نیست.

قیمت خودروهای داخلی نسبت به خودروهای مونتاژی تغییر بیشتری پیدا کرد.

پژو ۲۰۷ موتور TU۳ یکی از محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات امروز با افت چهار میلیونی نسبت به ‌روزهای گذشته به قیمت ۶۳۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سورن پلاس دوگانه‌سوز یکی از گران‌ترین نوع این خودروست که توسط ایران خودرو عرضه و تولید می‌شود امروز با افت یک میلیون تومانی به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک اتوماتیک یکی از اتومات‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که از سوی شرکت سایپا عرضه می‌شود. این خودرو با افت ۳.۵ میلیون تومانی به قیمت ۵۴۹ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای شرکت سایپا، امروز دو میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت ۷۳۴ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو داخلی 2 آبان_page-0001

 خارجی2 آبان (1)_page-0001

منبع:‌ تجارت نیوز

کد خبر 506645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =